bericht uit Oostenrijk - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu bericht uit Oostenrijk - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

bericht uit Oostenrijk

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

Blijf op de hoogte en volg

27 September 2006 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Hallo Beste (ex)collega´s,

Zoals belooft stuur ik jullie een bericht uit Oostenrijk zodat jullie de mogelijkheid hebben om te lezen en zien hoe het ons in Oostenrijk vergaat.
Enkelen van jullie hebben wellicht al iets gehoord of gelezen, maar het duurde even voor ik de gelegenheid had om alle e-mail adressen in te voeren.

Graag wil ik jullie laten weten dat het ons heel goed gaat en dat het verloop van de eerste twee weken op internet te lezen is.
Als je op internet gaat kijken op de site
`www.famhermsen.waarbenjij.nu` dan zie je aan de rechterkant van het scherm een link naar ons eerste verslag. Aan het einde van het verslag zijn ook een aantal foto´s toegevoegd.

Met regelmaat zullen wij op deze site verslag uitbrengen.

Het ga jullie goed en wie weet zien we elkaar wel een keer hier in het Gasteinertal.

Groet,

Marcel Hermsen

  • 27 September 2006 - 07:03

    Manon:

    Hoi Marcel (en familie),

    Voor mijn vakantie ben ik helemaal vergeten je gedag te zeggen en toen ik terug kwam was je helaas al weg.

    Ik wilde je nog laten weten dat ik fijn met je heb samengewerkt, al was het maar heel kort.

    Veel succes en plezier in Oostenrijk! Ik ben benieuwd naar al jullie avonturen.

    Groetjes Manon

  • 27 September 2006 - 07:08

    Annie En Ton:

    Hallo Marcel, Cora en de kids, we zijn blij dat het jullie goed gaat.
    Als jullie iets hebben gekocht laat het dan maar weten misschien kunnen we dan al reserveren voor 2007.
    Groetjes, Annie en Ton.

  • 27 September 2006 - 07:26

    Noortje:

    He Marcel (en familie),

    Net als Manon ben ik je, voordat ik met vakantie ging, helemaal vergeten om gedag te zeggen! Ik wil jou en je familie veel succes en plezier toewensen in Oostenrijk, maar dat zal vast wel lukken. Leuk dat je ons via deze site op de hoogte houdt van al jullie avonturen! Groetjes Noortje

  • 27 September 2006 - 08:47

    Raymond:

    Hallo Marcel,

    veel succes in Oostenrijk!

    Raymond Maas

  • 27 September 2006 - 10:05

    Dimitri Gerrits:

    Beste Marcel,

    als we geweten hadden dat je weg ging hadden we je even uitgezwaaid...

    We wensen jou en je familie veel succes en plezier.

    Mocht er nog wat te meten zijn dan weet je ons wel te vinden, hé...

    Groetjes,

    DE BOY'S VAN GEO...

  • 27 September 2006 - 10:21

    Suzanne:

    Hi Marcel & Co,

    Leuk om te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. (Nou ja, met wat bokkensprongen, maar goed). Ik zal voor jullie duimen dat het bod wel geaccepteerd wordt want dan hebben we ook snel een adresje in Oostenrijk voor de vakantie.

    Heel veel plezier verder en geniet!

    Groetjes,

    Suzanne Laagland

  • 27 September 2006 - 10:42

    Gw:

    hardstikke leuk om ons te blijven informeren, keem pme in touch !

  • 27 September 2006 - 23:49

    Arne Vissers:

    Hey Marcel,

    Goed te horen dat alles goed is gelopen tot zover, leuk ook om regelmatig eea van jullie te vernemen. Ik zelf ben niet de trouwste mailer, maar tussen de drukke bedrijven door een berichtje lezen van jullie doe ik graag..., daarom, post gerust nog eens wat...;-)...,

    Succes met de business, tot horens, groeten Arne...!!!

    Enne..., als ik klaar ben met mijn drukke gedinges..., wie weet kom ik dan een hele tijd langs om 'ns even lekker bij te komen om te genieten van lekker wat Oostenrijkse rust...!!!

    Tot in de pruimentijd...!!!

  • 02 Oktober 2006 - 09:10

    Femmy:

    Hey Marcel,

    We hebben elkaar voor mijn vakantie en jullie vertrek helemaal misgelopen... :(
    Alsnog wil ik jullie heel veel succes en geluk wensen in Oostenrijk!!

    Leuk dat we jullie avonturen kunnen volgen via deze site!

    Groetjes,

    Femmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Hofgastein

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2017

Het kriebelt al weer

14 Januari 2014

Een knoop doorgehakt

18 Oktober 2011

Balans na 5 jaar Oostenrijk

07 Februari 2010

ANGERHOF OP WERELDOMROEP

25 Augustus 2009

berichtje van luck

Deze foto is gemaakt zo'n 6 maanden nadat we verhuisd zijn naar Oostenrijk.

Actief sinds 22 Sept. 2006
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 82072

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: