reacties via landhaus sturen!!! - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu reacties via landhaus sturen!!! - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

reacties via landhaus sturen!!!

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2008 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Voor degene die een reactie plaatsen is het handig om dit via:
landhaus-angerhof@aon.at
te doen!!!
Dan kunnen we een reactie terugsturen,
via de fam.site kan dit niet.

  • 01 Juni 2008 - 16:03

    Willy Claus:

    Hallo Marcel, Cora en Kids. Nu de mail wel kunnen openen.Het ziet er allemaal prachtig uit. Het begint al te kriebelen als ik de accomodatie zie en de achtergrond. Je zou zo de rugzak om willen hangen. Ik hoop, dat ook vele gasten dat via jullie gaan doen en wie weet ?? Tot september, als wij bij Jagerwirt zijn voor de 11de keer,
    dan komen we wellicht even koffie drinken. Nou, veel sukses en ik zal zo tussendoor nogeens jullie mail-adres laten vallen in mijn programma al hoe wel ik op mijn vingers ben getikt voor het teveel aan sluikreklame die ik in De Mixer maak. Dus ik moet op gaan passen, anders volgen er uit den Haag hoge boetes. Jammer. Nogmaals, veel gasten toegewenst, hopelijk ook uit Groesbeek en sukses. Groetjes, Willy.

  • 31 Juli 2008 - 14:46

    Hans Visser:

    Dit zwembad??? Heb ik niet gezien toen. Wij hebben het nog met de opblaasversie moeten doen. Maar dit ziet er wel heel erg mooi uit jongens. Weer heel wat werk verzet. Doe Ed en Linda de groeten. Heeft ie al aan de bel gehangen?

    groetjes uit Nederland van Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Hofgastein

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2017

Het kriebelt al weer

14 Januari 2014

Een knoop doorgehakt

18 Oktober 2011

Balans na 5 jaar Oostenrijk

07 Februari 2010

ANGERHOF OP WERELDOMROEP

25 Augustus 2009

berichtje van luck

Deze foto is gemaakt zo'n 6 maanden nadat we verhuisd zijn naar Oostenrijk.

Actief sinds 22 Sept. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 82077

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: