reacties via landhaus sturen!!! - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu reacties via landhaus sturen!!! - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

reacties via landhaus sturen!!!

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

31 Mei 2008 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Voor degene die een reactie plaatsen is het handig om dit via:
landhaus-angerhof@aon.at
te doen!!!
Dan kunnen we een reactie terugsturen,
via de fam.site kan dit niet.

• 01 Juni 2008 - 16:03

Willy Claus:

Hallo Marcel, Cora en Kids. Nu de mail wel kunnen openen.Het ziet er allemaal prachtig uit. Het begint al te kriebelen als ik de accomodatie zie en de achtergrond. Je zou zo de rugzak om willen hangen. Ik hoop, dat ook vele gasten dat via jullie gaan doen en wie weet ?? Tot september, als wij bij Jagerwirt zijn voor de 11de keer,
    dan komen we wellicht even koffie drinken. Nou, veel sukses en ik zal zo tussendoor nogeens jullie mail-adres laten vallen in mijn programma al hoe wel ik op mijn vingers ben getikt voor het teveel aan sluikreklame die ik in De Mixer maak. Dus ik moet op gaan passen, anders volgen er uit den Haag hoge boetes. Jammer. Nogmaals, veel gasten toegewenst, hopelijk ook uit Groesbeek en sukses. Groetjes, Willy.

• 31 Juli 2008 - 14:46

Hans Visser:

Dit zwembad??? Heb ik niet gezien toen. Wij hebben het nog met de opblaasversie moeten doen. Maar dit ziet er wel heel erg mooi uit jongens. Weer heel wat werk verzet. Doe Ed en Linda de groeten. Heeft ie al aan de bel gehangen?

groetjes uit Nederland van Hans