Verslag 4 mei 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu Verslag 4 mei 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

Verslag 4 mei 2007

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2007 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Hallo iedereen,

Eindelijk is het zover.
Onze website is klaar.
Helaas heeft het langer geduurd als we gehoopt hadden, maar het resultaat mag er zijn.
Op het moment word er hard aangewerkt om de site ook in het Duits, Engels, Italiaans en Tjechies te vertalen.
Aardig wat talen, maar we krijgen regelmatig aan vragen van Italiaanen en Tjechen dus daar spelen we dan toch maar op in.

Je kunt natuurlijk nog zo´n mooie site hebben, reclame moeten we toch maken anders komt er nog geen hond. Onlangs nog een interview weg gegeven op omroep Groesbeek
geheel onvoorbereid.
Dacht dat ik bellen moest om het een en ander kort te sluiten.
Maar toen ik contact had zei men dood leuk dat ik over 40 sec. de lucht in zou gaan.
Verder is er inmiddels een artikel in het Groesbeeks weekblad geplaatst,
En misschien al in de Zondagskrant.
We proberen ook in landelijke bladen wat voor elkaar te krijgen.
Maar dat valt niet mee.
Voor een advertentie vragen ze dood leuk zo €4000,- , en dat is voor een startend bedrijf toch echt teveel.
Dus een ieder die een beetje mond op mond reclame voor ons wil maken, doet ons hier een groot plezier mee.
Binnenkort kunnen jullie misschien nog een mailtje krijgen met een aanbieding waar je een gratis verblijf kunt krijgen!!!
Dus zeker even lezen.


Nou ik zit veel achter de computer en Marcel laten we hard ploeteren in de verbouwing.
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik alleen maar op mijn achterste zit.
De tuin is de laatste jaren erg verwaarloosd, dus daar kom ik weer in beeld.
Ik kan je verzekeren dat ik aan mijn lich.conditie hard werk op die manier!!
Gelukkig gaat het op zich allemaal vrij relaxed.
Er is geen werkgever die ons achter de kont aan zit.
En koffiepauze houden we zo vaak als we willen!!

De zomer lat al veel van zich zien.We hebben net zoals jullie veel zonnige dagen.
Alles is groen en staat in bloei.Daar genieten we erg van.
Sinds we hier wonen vertoeven we veel buiten.
Niet alleen nu maar ook in de winter waren er maar een paar zonnestralen nodig om buiten te zitten.
Nu hebben we natuurlijk ook een zonneterras op het zuiden met blik op de bergen,
dus waarom zou je dan binnen gaan zitten?

Zal jullie verder niet al te veel met ons vakantiegevoel lastig vallen,
Van 17 mei tot 20 mei zijn we weer een paar dagen in Nederland.

Ook weer wat andere foto’s op de site gezet.

Hier dan het adres van de website www.landhaus-angerhof.com

Groeten Cora

  • 04 Mei 2007 - 13:12

    Gert-jan:

    oh schitterend die white-wash room.....daar wil ik beslist een keer in slapen !!!

  • 04 Mei 2007 - 19:07

    David En Marielle:

    Super mooie website! Daar kan het niet aan liggen....Fijn dat alles goed gaat! Het weer is hier prachtig, de kinderen hebben de hele week vrij gehad, dus heerlijk genieten! Jullie hebben het vakantie gevoel, maar die van ons komt ook steeds dichter bij....zien we jullie nog? Veel groetjes vanuit Wijchen!

  • 04 Mei 2007 - 20:24

    Leo:

    Hoi familie Hermsen,het ziet er perfect uit,ik heb in het begin al gezegt de aanhouder wint en met die Italiaanen en Techen gewoon Groesbeks lullen da verston
    ze wel kel.

    HET beste de groeten van Leo en Tonny
    en de boys Leon en Robert.

  • 05 Mei 2007 - 21:18

    Else Van Der Sloot:

    Het ziet er gewoonweg fantastisch uit! Ik kan me dat vakantiegevoel van jullie héééél goed voorstellen als ik die foto's zo zie...
    We komen er hopelijk deze zomer nog van genieten, en verder maken we uiteraard schandalig veel reclame voor jullie.
    Grüss Gott!

  • 07 Mei 2007 - 20:48

    Jan En Nicole:

    Mooie website, Het ziet er erg goed uit bij jullie. De mond op mond reclame ben ik al aan het maken bij mij in de salon dus dat zit wel goed. Tot 17 mei.

  • 09 Mei 2007 - 11:40

    René Bosveld:

    Erg mooie site. Het gevoel van vakantie zou ik in jullie geval ook zeker hebben. De kamers zien er ook heel erg mooi uit.
    Geniet van jullie stek en van het vakantiegevoel.

    Groeten René Bosveld
    (een jaloerse achterblijver)

  • 14 Mei 2007 - 08:57

    Patrick:

    Hoi Marcel,

    fijn om te horen dat het zo goed gaat. en gefeliciteerd met jullie site! Ik zag dat je nog op zoek was naar reclame mogelijkheden. Je kunt bij Google gebruik maken van Adwords. Hier kun je woorden opgeven die voor jullie van belang zijn. Als personen hier op zoeken, dan komt jullie advertentie rechts te staan. Je betaald dan per klik van bezoeker en je kunt een maximaal bedrag instellen (ook per taal in te stellen). Ik gebruik het zelf ook op mijn site en het werkt goed.
    Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
    Gr. Patrick

  • 19 Mei 2007 - 16:20

    Theo V D Linde:

    Het ziet er allemaal goed uit bij jullie.
    Ik zal het doorgeven aan de portiers.
    Groetjes van Hans Jan Willie Gerry en eerik en Willie patat en mij.
    Veel cucces jullie.
    Groetjes uit groesbeek Doeiii

  • 21 Mei 2007 - 15:54

    Ingrid Janssen:

    Hallo familie hermsen,
    jullie site is hartstikke mooi en duidelijk. Het artikel in het groesbeeks weekblad heeft volgens mij heel groesbeek en omstreken gelezen dus dat was een goede zet. Nu de boekingen nog.
    Ik mail even snel tussendoor (wat wil je met 4 kinderen) maar wellicht is het handig om wat reis afstanden te noemen bijv. vanaf groesbeek naar jullie huis. Als het er wel instaat dan heb ik het niet goed gelezen. Excuses dan.
    Verder de groeten hier van ons allemaal.
    Robert,Ingrid,Joost,Niels, Daan en Marlijn.
    PS bedankt voor jullie kaartje tgv de geboorte van Marlijn.

  • 26 Mei 2007 - 17:09

    Irene Stoelinga:

    Hallo allemaal,
    Jullie hebben het er maar druk mee.Het ziet er schitterend uit en we hopen ook eens langs te komen.Wie weet na onze vakantie in Italie.
    Help Cora we zijn al onze mailadreseen kwijt.Kun je die van jullie even mailen !?
    groetjes uit Assen.
    Irene

  • 01 Juni 2007 - 21:25

    Miranda Vink-Peters:

    Hallo Cora, Marcel, Luck en Jesse
    Wat hebben jullie het mooi voor mekaar, het ziet er allemaal perfect uit.
    Jammer genoeg staan onze vakantie's voor dit jaar en waarschijnlijk ook voor volgend jaar al gepland. Maar mischien hebben we wel zin in een wintersport vakantie.
    Mijn moeder had het Groesbeeksweekblad mee naar Beuningen genomen. Goed hé.
    Groetjes van Miranda

  • 07 Juli 2007 - 12:47

    Marian Willems:

    Hoi Marcel, Cora en kids!
    N.a.v een publicatie in het Groesbeeks Weekblad en Zondagskrant was ik toch wel nieuwsgierig geworden.Wat een schitterend optrekje! Wat een onderneming en lef! Leuke verhalen om te lezen! Ik wens jullie het allerbeste!!!
    En Marcel, heb je je trompet niet meegenomen, klinkt mooi in de bergen!
    Heel veel groetjes.

  • 13 Juli 2007 - 20:17

    Willy Claus:

    Hallo, met veel intresse jullie verhaal in het Groesbeeks Weekblad gelezen en daarna de site direkt bezocht.Heel leuk, om dorpsgenoten te hebben in ons 2de land. We zijn al heel vaak naar Oostenrijk geweest, maar nog niet in
    Bad-Hofgastein. Dus wie weet, is dat ons volgende vakantiedoel. Misschien heb je mij wel eens gehoord, toen je nog in Groesbeek was, als presentator van de Muzikale Mixer op di en do bij Omroep Groesbeek ? Dus, misschien kan ik jullie daar ook nog van dienst zijn, om 'n keer jullie vakantie-hotel te promoten. Je laat het maar weten, als je iets leuks te melden hebt wat voor de luisteraar interessant is en voor jullie ook van belang is, om nieuwe gasten te kunnen begroeten. Alvast heel veel sukses toegewenst door Rietje en Willy Claus,
    Mooksestraat 20, 6562 ZV Groesbeek.
    mail- w.clausrutten@chello.nl of
    willy.claus@omroepgroesbeek.nl Tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Hofgastein

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2017

Het kriebelt al weer

14 Januari 2014

Een knoop doorgehakt

18 Oktober 2011

Balans na 5 jaar Oostenrijk

07 Februari 2010

ANGERHOF OP WERELDOMROEP

25 Augustus 2009

berichtje van luck

Deze foto is gemaakt zo'n 6 maanden nadat we verhuisd zijn naar Oostenrijk.

Actief sinds 22 Sept. 2006
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 82112

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: