super winter - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu super winter - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

super winter

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

18 Maart 2009 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Iedere keer als ik er weer voor ga zitten, om een stukje te schrijven voor
“ www.famhermsen.waarbenjij.nu ”, realiseer ik me dat de tijd voorbij gevlogen is.
Het is half maart en de winter loopt op zijn einde.
Hier en daar nog een boeking…maar de grote drukte is voorbij.
Het was een super winter en we mogen zeggen dat we het goed gedaan hebben.
Beter als vorig jaar, wat we natuurlijk wel gehoopt hadden.

Inmiddels krijgen we al aardig een “fingerspitzen” gevoel wat betreft onze gasten.
Soms weet je al wat je in de kuip hebt als je ze een hand geeft bij binnenkomst.
We hebben fantastische gasten gehad waar we een heel leuk contact mee hebben gekregen,
maar ook gasten die we liever kwijt dan rijk waren.
Echt, we kunnen er al een boek over schrijven.

Met verbouwen ligt er wellis waar nog het een en ander op ons te wachten,
maar we doen het rustig aan.
Zo nu en dan een klein klusje zodat het ook nog leuk blijft.
Dat betekend wel dat we zelf nog even met minder genoegen moeten nemen.
De badkamer en eigen slaapkamer staan nog op ons lijstje.
Ze zijn er wel, maar je wilt niet weten hoe.
Dus mocht iemand zich nog geroepen voelen ons voor een of ander klusprogramma op te geven, doen!!!
Behalve dan bij “ help mijn man is klusser”.
Zou men denken dat Marcel er de kantjes langs af loopt, en dat is zeker niet zo!

De zomer staat voor de deur.
Heerlijk…want we gaan touren met de moter.
We hadden al 1 moter maar gezien ik niet het type ben wat steeds achterop wil zitten,
komt er een 2e moter bij.
Nee…het geld groeit nog niet op onze rug, maar we hebben ons voorgenomen dat we meer tijd willen vrijmaken om leuke dingen te doen.
We zijn tenslotte alle twee de 40 gepasseerd en bij 40 begint het leven toch?

Als laatste wil ik natuurlijk ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om een beetje reclame te maken.
Te beginnen met de voorjaarsaktie voor degene die misschien toch nog even de latten willen onderbinden.
( Je kunt hier tot 3 mei skiën, en dat echt niet allen met pap sneeuw!)
De actie houdt in dat wanneer 1 van de ouders een pas koopt, kinderen tot 16 jaar gratis zijn.
Mochten jullie toch meer een zonvakantie prefereren is ons landhuis met zwembad zeker de moeite waard.
Genoeg reclame gemaakt.
Mochten jullie een reactie willen sturen zouden wij dit erg leuk vinden.
Maar als je een reactie wil, doe het dan via landhaus-angerhof@aon.at
Via de site “ www.famhermsen.waarbenjij.nu “ kunnen we namelijk niet zien wat je e-mail adres is.

Mit freundlichen Grüssen,
Cora,Marcel .Luck en Jesse

• 18 Maart 2009 - 17:40

Helmi En Hans:

Dat het ook voor ons een super winter was, getuigt de reservering voor de volgende winter al weer. Lente, zomer en herfst staan nog voor de deur, maar zo nu en dan al weer in gedachten in Bad Hofgastein. Voor ons hoef je niet 40 te zijn om van het leven te genieten. Doe dat maar vanaf je allereerste dag! Een ding is zeker: jullie hebben het naar onze smaak zeker verdiend. Tour ze op de stalen rossen (motoren) en tot horen/ziens

• 18 Maart 2009 - 21:49

Ria Nederend:

hallo fam hermsen
    ik heb jullie super winter bericht gelezen en ben blij voor jullie dat alles zo goed gelopen is wat ziet het er toch gezellig uit lekker buiten in de iglo met een heerlijke borrel denk ik laura vroeg aan ons wanneer we weer een keer naar jullie toe gingen dus het zal er wel van komen dat we van de zomer een keer langs komen maar tegen die tijd nemen we nog wel contact op ik hoop dat met de kids ook alles goed gaat en natuurlijk met de veertigers ook want jullie horen nou
    ook bij de club kan je vertellen is ook gezellig
    ga nu maar lekker genieten van de vrije tijd die nu iets meer krijgt
    groetjes ria en fam

• 09 Juli 2009 - 14:30

Nancy Swaanen:

Beste familie,

Ik vraag me af of jullie het leuk vinden om als ervaringsdeskundigen mee te werken aan Het Roer Om - Oostenrijk. Je kunt me bereiken op nancy@hetroerom.com

Een zonnige groet,
    Nancy Swaanen
    www.hetroerom.com

• 19 Augustus 2009 - 20:08

Melissa:

het is was heel erg leuk!