verslag okt. 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu verslag okt. 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

verslag okt. 2007

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

31 December 2007 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Ja hoor, daar zijn we weer.
Voor mijn gevoel is het weer een eeuwigheid geleden dat we van ons hebben laten horen.
Maar ach, misschien zijn er ook wel mensen die denken:
“Nee, weer iets van de familie Hermsen!”
Je kent de prullebak knop toch?

De afgelopen tijd was het waanzin.
Hoeveel werk een mens niet kan verzetten.
Volgens mijn vader is er echter van hard werken nog nooit iemand dood gegaan.
En dat geld dan gelukkig ook voor ons.

Jullie kennen misschien de “ik vertrek momenten”ook.
Dat je iets op het nippertje af hebt /of dus niet.
Ze bestaan…ook bij ons.
Tja, het is natuurlijk beter als de mensen ook een kleren kast in hun appartement hebben,
en ook mooier als er een lamp ipv een peer hangt.
Gelukkig mocht dat de pret niet drukken.
De gasten deden er absoluut niet moeilijk over.
Misschien dat ons/ons kent, het waren Groesbekers, dat heeft waarschijnlijk gescheeld.
Het laatste appartement dat we dit jaar gepland hadden,
is ook weer een mooi ding geworden.

Inmiddels is ons huis weer vol met alle nationaliteiten.
Italianen, Russen, Engelsen en de vertrouwde Groesbekers weer.
Geloof het of niet, op het moment staan onze gasten zelfs oliebollen in onze keuken te bakken voor vanavond.
De sfeer is weer top.
Dat maakt al het harde werk de moeite weer waard.

Als het even mee zit, springen we morgen zelf op de latten.
Het is hier wit, vandaag is er weer sneeuw gevallen.
De kinderen hebben ook nog vakantie en genieten enorm van alle vooral Nederlandse gasten.
Wat willen we nog meer??

• 31 December 2007 - 23:33

Suzanne:

Hi Marcel en familie,

leuk dat jullie het verslag zo volhouden voor mijn geen neigingen naar de prullenbak knop te grijpen. Ik wens jullie een succesvol, gelukkig en gezond 2008 toe! Groeten vanuit een heel mistig Bemmel! (Vuurwerk was vanavond niet te zien zo mistig)

• 01 Januari 2008 - 11:36

Leo En Tonny:

Wij wensen juilie allemaal een gezond 2008 van uit Groesbeek.
    Onze Leon heeft in Barcelona oud en nieuw geviert en Robert in zuid Frankrijk.Alles gaat goed ze komen end week 1 weer naar huis. groetjes Leo en Tonny.

• 01 Januari 2008 - 12:09

Janny, Nanno En Rick:

Hallo Marcel, Cora, Luck en Jesse

Het is fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat.
    Wij wensen jullie van uit het mistige en grauwe Groesbeek een heel gelukkig en gezond 2008 toe.

• 01 Januari 2008 - 16:13

Jos En Annemiek:

Hallo Cora Marcel Luck en Jesse

Heel fijn te horen dat het jullie goed vergaat daar in oostenrijk weliswaar met hard werken maar hier in Holland krijgen we het ook niet voor niks.
    De allerbeste wensen voor 2008 dat je maar veel gasten mag ontvangen in jullie mooie hotel. We hebben het zojuist met Nanno en Janny over gehad en komen beslist in 2008 een keer jullie kant op.

Groetjes van Jos Annemiek Rob en Tanja.

• 01 Januari 2008 - 19:21

Else V.d. Sloot:

Jullie ook veel geluk, gezondheid en succes in 2008! Nee, van hard werken ga je niet dood gelukkig, hoewel heel hard werken je wel erg moe kan maken. Wij zitten nu modden in onze verhuizing, en proberen in 4 weken een oud huis weer te "pimpen". Hopelijk hebben we volgend jaar weer wèl een normale kerst en oud en nieuw.

Jullie plek ziet er pico bello uit, alle lof!
    Tot ziens een keer, en groetjes uit Boxmeer.
    Else

• 01 Januari 2008 - 19:36

Jan En Nicole:

Hoi hoi,
    Nee hoor wij grijpen ook nog niet naar de prullebakknop.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar. Een van de voornemens van ons nu toch eindelijk tijd gaan zoeken voor te gaan skypen met jullie. Kunnen we weer even bijkletsen. Groeten aan Luck en Jesse en dat het maar heel druk mag worden bij jullie in het nieuwe jaar!

• 01 Januari 2008 - 23:49

Fam Hermsen:

wij wensen jullie een gezond 2008 van uit mook
    wij zien jullie in maart weer

grtjes jack & hanneke en tijs

• 02 Januari 2008 - 08:09

Charles Euwes:

Hoi Marcel,

Leuk om weer eens iets van je te horen,
    Ik wens je en je familie het allerbeste en een succesvol 2008.
    groeten,

Charles Euwes

• 02 Januari 2008 - 08:47

Linda W.:

Grüß Gott! Ik wens jullie een gelukkig en gezond 2008! Blijf mailen!

• 02 Januari 2008 - 08:54

Mario En Sandra:

Hallo lieve mensen,

Voor jullie een geweldig 2008 met nog meer gasten. Blijf vooral verslagen sturen voor ons altijd leuk om te lezen... ilyane is inmiddels alweer bijna een half jaar. De tijd vliegt. En Oostenrijk blijft nog even op ons verlanglijstje staan. We komen echt een keertje op vakantie.

Liefs van Mario Sandra Mirto Nyah en ilyane xxxxxx

• 02 Januari 2008 - 12:11

Arne Vissers:

Hey Marcel,

Leuk jullie update te lezen, goed te horen dat het daar zo voorspoedig gaat. Ik wens jullie het beste voor 2008..!!! Veel succes, geluk en plezier..!!!

Groeten Arne,

• 05 Januari 2008 - 15:52

Fam.stoelinga:

Leuk om weer eens wat van jullie te lezen,wij leven mee hoor en blijven graag op de hoogte.Een heel druk en gezond 2008 gewenst en tot mails maar weer.
    Groetjes uit Assen

• 08 Januari 2008 - 08:48

Eliane:

Hallo daar,

De beste wensen voor jullie!

Leuk dat het zo goed gaat! Bijzonder hoor, al die 'vreemde' mensen over de vloer.

Jullie hadden in ieder geval oliebollen, wij zaten in de Eiffel en daar kennen ze dat dus niet...zelfs geen oliebollenmix te vinden. Tja, een normale hollander neemt dat natuurlijk dan ook zelf mee op vakantie, stomstom.

Leuk weer van jullie te horen!
    Groetjes Eliane

• 10 Januari 2008 - 09:49

René Bosveld:

Vooral doorgaan met het schrijven van de verslagen. Hoe het met jullie in Oostenrijk gaat, is altijd leuk om te horen. Veel succes en gezondheid in 2008.

Groeten René Bosveld

• 11 Januari 2008 - 13:00

Toon En Riet:

Wij wensen jullie een gezond 2008 toe.
    Tot ziens.

• 23 Februari 2008 - 07:20

Harrie En Ellie:

hallo.

wij hebben nu sinds Okt. 07 geen nieuwe berichten meer ontvangen.
    Willen graag op de hoogte blijven.
    Hartelijk dank.
    Ook nog de beste wensen voor 2008.

• 18 Maart 2008 - 22:02

Liesbeth:

Hallo familie Hermsen,

Ik kijk vaak op jullie site om te kijken of jullie al weer wat nieuws te melden hebben.
    Met het oog op ons verblijf deze zomer bij jullie, zijn we eigenlijk wel nieuwschierig naar de ontwikkelingen.
    Succes en we hopen snel wat te lezen!

Met vriendelijke groeten,
    Familie Slopsma

• 01 April 2008 - 11:50

Karel:

Hallo Marcel en familie,

Hoe gaat het met jullie, zijn jullie de het winterseizoen goed doorgekomen of zitten jullie er nog middenin?

Zijn er zomer's ook hondjes welkom in jullie mooie huis of heb je wel eens gedacht een paar plaatjes voor een een paar tenten te reserveren?

Ik hoor graag van jullie, succes, Karel

• 13 Mei 2008 - 19:10

Liesbeth:

Hallo familie Hermsen,

Gaat alles goed bij jullie?
    Het duurt niet zo lang meer voordat wij jullie kant opkomen voor een weekje Oostenrijk.
    Bij ons is het nu superlekker zomerweer.
    Wij hopen dat dit over een paar weken jullie kant opgaat zodat we ook dan kunnen genieten van het mooie weer!
    We hopen snel wat te lezen op jullie site...

Met vriendelijke groeten en suc6 met alle voorbereidingen voor het zomerseizoen!!

Familie Slopsma