verslag maart 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu verslag maart 2007 - Reisverslag uit Bad Hofgastein, Oostenrijk van famhermsen - WaarBenJij.nu

verslag maart 2007

Door: marcel, cora, luck en jesse hermsen

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2007 | Oostenrijk, Bad Hofgastein

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer even tijd om een berichtje te schrijven over onze belevenissen hier in Oostenrijk. Ik kan jullie vertellen dat het heel goed met ons allemaal.
We hebben de vuurdoop van het runnen van een Frühstuckpension achter de rug.
En het is bijzonder goed gegaan. Het is natuurlijk nog maar het prille begin en we hebben
Nog veel werk te verzetten, maar toch is het eerste succesje binnen.

We hebben vanaf 10 februari onze duren geopend en sinds dien een aantal nationaliteiten over de vloer gehad. Zo zijn er cjechen, Italianen, Denen, Nederlanders, Roemenen en Oostenrijkers gehad. Op dit moment hebben we 10 Oostenrijkers te gast dus het huis zit dit weekeinde vol. Ook de reacties zijn zeer positief en diverse gasten hebben al weer gereserveerd voor volgend jaar of voor deze zomer.

We hebben de afgelopen weken erg hard gewerkt om de kamers klaar te krijgen en we zijn dan ook erg trots op het eindresultaat. (zie foto’s)
De komende maanden gaan we 3 appartementen maken op de begane grond voor de aankomende zomer.

De afgelopen 2 weken zijn mijn ouders en oom en tante geweest waardoor we weer even het gevoel hadden niet alleen te staan. Ze hebben ons veel geholpen en veel gezelligheid gebracht. Het was dan ook moeilijk om weer afscheid te moeten nemen.
Maar goed we gaan er weer flink tegen aan en zien uit naar het volgende bezoek van familie.

Ik moet het de komende 3 weken wel even rustig aan doen want ik schijn tegen een beginnende hernia aan te zitten. Begin december heb ik mijn rug overbelast en omdat het maar niet over ging ben ik naar de dokter gegaan. Na een verwijzing naar de fysio therapeut is gebleken dat ik in de eerste fase van een hernia zit. Volgens de deskundigen kan het nog met een sisser aflopen als ik 3 á 4 weken heel goed uitkijk wat ik doe, dus dat doen we dan ook maar. Wel moeilijk hoor als ik zie wat er nog allemaal moet gebeuren.

Met luck, Jesse en Cora gaat het goed, we kunnen niet anders zeggen dat het integreren erg goed is gegaan. Luck en Jesse hebben hun eerste rapport gehad en dat was ongelofelijk goed.
In eerste instantie zouden ze niet beoordeeld worden, maar omdat het zo goed ging hebben ze besloten toch een rapport mee te geven, Geweldig, wij zijn apen trots op onze kids.

Zo, ik stop er weer mee, maar niet zonder iedereen de hartelijke groeten van ons alle vier te doen. Het gaat jullie allen goed, en we zien uit naar jullie berichten.
Als goed ondernemer, kan ik het natuurlijk niet laten om reclame te maken voor ons vakantieverblijf. Ik wil jullie dan ook vragen om reclame voor ons te maken of te blijven maken. De mond op mond reclame is nu eenmaal de beste reclame.
Als het een beetje mee wil zitten is onze website www.landhaus-angerhof.com over ca. 3 weken in de lucht dus “vertel het door”.

Wil je ons persoonlijk mailen, stuur je mail dan naar landhaus-angerhof@aon.at je kunt ons ook bellen op het nummer 0043-6432-85048 (draai eerst 0900-1518, dan bel je voor 2,7 cent/min)

Kijk ook eens naar onze arrangementen, wellicht zit er iets voor jullie bij.

Nou de groeten maar weer en tot …………….


Marcel Hermsen

  • 17 Maart 2007 - 01:06

    Fam. Christiaans:

    Goed te lezen! Ziet er ook erg goed uit. Doe voorzichtig en we vertellen het zeker door...
    succes en tot ziens!

  • 17 Maart 2007 - 06:51

    Gertjan:

    ik zie dat onze inspanning niet voor niets is geweest, dank voor de fijne kennismaking met wintersport en tot een volgende keer

  • 17 Maart 2007 - 07:49

    Niels:

    Siet gud aus Marcel!
    Ruhig mit die rug und bis speeterss!!

  • 17 Maart 2007 - 10:54

    Jan En Nicole:

    Het ziet er goed uit. Jullie hebben hard gewerkt. Doe voorzichtig met je rug, je hebt er maar 1.

  • 17 Maart 2007 - 13:25

    Leo:

    Marcel en Cora,als ik dit lees en de foto`s bekijk gaat het bij jullie goed.
    En met de kinderen, dit is toch perfect in zo`n korte tijd.
    Let op je rug die heb je maar een,ik zelf ben van de week geopereed aan mijn linker knie,de buiten miniscus was ingescheurd en omgeklapt waar ddor ik niet meer goed kon lopen.
    De operatie is goed geslaagd,dus nu weer leren lopen.Voor de rest is hier alles goed,de vogels beginnen alweer nesten te bouwen.Wij vertellen het zeker door als iemand die kant op wil gaan,bij gelegenheid komen wij een keer die kant op.
    Groetjes Tonny Leo Leon en Robert.

  • 17 Maart 2007 - 16:09

    Sandra Hermsen:

    Hallo Allemaal,
    Wij waren al benieuwd...maar het ziet er goed uit. Met 'dikke' buik langskomen zal er wel niet meer van komen. Maar wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren? Fijn om steeds weer jullie ontwikkelingen te lezen. Succes met alles en voorzichtig aan.
    Heel veel liefs, Mario, Sandra, Mirto, Nyah en ?

  • 19 Maart 2007 - 07:27

    Charles Euwes:

    Het ziet er fantastisch uit marcel. Zal wat reklame maken voor jullie.
    groet,

    Charles Euwes

  • 19 Maart 2007 - 09:06

    Paul:

    Hoi familie Hermsen,

    Tjonge petje af hoor ziet er goed uit en ook de arrangementen zijn met zorg samengesteld. Ik mis alleen nog het niets doen arrangement, want net als wij zijn er natuurlijk best mensen die een nachtje of misschien 2 jullie prachtige locatie willen bezoeken als tussenstop op hun vakantiereis bij julie willen verblijven.
    Maar dat zal ik straks allemaal wel kunnen terugvinden op de website, zodra die klaar is zal ik de link naar mijn volledige adresboek doorsturen. Nou veel succes maar weer en leuk weer even geinformeerd te zijn. Denk om jezelf Marcel, zonder rug ben je helemaal niets meer hoor,en dan heeft Cora binnen de kortste keren ook een hernia. Dus neem je rust als je lichaam dat aangeeft dan kun je er nog een tijd tegen.

  • 21 Maart 2007 - 08:10

    Henk En Ellie Leuth:

    hallo marcel cora en de kids.

    al weer bijna een week thuisvan de fijne vacantie bij jullie we hebben het reuze naar onze zin gehad. mooi weer en de sneeuw was ook goed dus henk heeft nog lekker kunnen skien. het is dus bij iedereen aan te bevelen om eens een weekje bij jullie te boeken. ook in de zomer is er genoeg te doen dat hebben we al wel bekeken. mooie omgeving en ook lekker om te wandelen
    het huis is ook erg mooi, en vooral de bedden zijn
    lekker (heel voornaam)
    wij komen beslist weer terug. groetjes Henk en ellie Leuth.

  • 22 Maart 2007 - 16:54

    Fam. Kanger:

    Geweldig resultaat, ziet er romantisch en uitnodigend uit. Wij zijn niet van die Wintersportes, maar volgens mij is er in de zomer ook veel te genieten.
    Mooi te lezen dat de kinderen goed mee kunnen op school.
    Veel succes verder en we houden de website in de gaten.
    PS Hielke is al een flinke bink, de overige kids gaat het ook goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Bad Hofgastein

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2017

Het kriebelt al weer

14 Januari 2014

Een knoop doorgehakt

18 Oktober 2011

Balans na 5 jaar Oostenrijk

07 Februari 2010

ANGERHOF OP WERELDOMROEP

25 Augustus 2009

berichtje van luck

Deze foto is gemaakt zo'n 6 maanden nadat we verhuisd zijn naar Oostenrijk.

Actief sinds 22 Sept. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 82080

Voorgaande reizen:

07 September 2006 - 07 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: